CANON PROFESYONEL HİZMETLER - VAY! BENİM İLK DENEYİM ŞAŞIRTICI OLDU ...


 
 
Bir arkadaşım söz edene dek ne yazık ki, ben bile Canon Profesyonel Hizmetler hakkında bilgi sahibi değildim.  Bunu nasıl gözden  kaçırdığımı bilmiyorum.  Ancak, ben  CPS servisine katıldığıma sevindim. İlk deneyimim  harikaydı ve ben hiç pişman olmadım.

Ben kendi donanım (makine)  miktarına  göre, Platin seviyesindeyim. Sizde  kendi  makinelerinize  göre Canon’un sitesinden hangi seviyede olduğunuzu öğrenebilirsiniz.

İşte benim ilk deneyimim…

Tampa’da çekim yaparken (BD’nin Florida eyaletinde bulununan bir şehirdir), kameram  askısından  kayarak düşünce önce  lensim asfalta  çarptı. Şanslıyım ki, EV filtrem vardı ve filtre  camı asfalt üzerinde paramparça oldu.

Olay Cuma günü oldu, ve Pazartesi günü ben CPS servisini arayarak Liz ile görüştüm. Son derece yardımseverdi ve  1  dakika içerisinde FedEx  kargoya gövde ve lensi göndermem için  bir  etiket ekinin olduğu bir mail aldım. Gönderim ücretini Canon veriyordu.

Canon  Salı sabahı ürünlerimi teslim almış ve  öğleden sonra  onarım için fiyat teklifi verdiler.Kameranın gövdesinde sorun yoktu ancak objektifin  tamir edilmesi gerekiyordu. Canon CPS Platinium üyesi olduğum için %30 indirim yapıldı.

Şaşırtıcı ki, her iki ürün de Canon tarafından ödenen kargo ücreti ile FedEx yoluyla Salı gecesi  yola çıkmıştı ve Çarşamba günü sabah 10:30 da  ürünlerim elime ulaştı.  Yukarıda anlattıklarım haricinde daha bir sürü  harika  diğer ayrıntılar  var  ancak şimdilik en önemli olanları paylaşmak istedim.

Ne harika bir deneyim! Bir tam zamanlı profesyonel ticari fotoğrafçı olarak benim dişli önemlidir. CPS programı sayesinde, artık biraz daha rahat olabilirsiniz.
Teşekkürler Canon!

David Williams Photographer & Cinematographer - Raleigh, NC

Sanatçı

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

iletişimde Alanlar

Oryantasyon eğitimi sonrasında doldurulabilecek form örneği