E-Learning Platformları







Günümüzde bir çok şirket uzaktan eğitime  geçmeye çalışıyor. Kurumsal firma olmanın gerekliliklerinden biri de eğitime  gerçekten değer verilmesi  diyebiliriz. Şirketin eğer farklı şehirlerde ve uzakta  çalışanları varsa uzaktan eğitim  kaçılmaz  bir ihtiyaç oluyor. İhtiyacınızı  fark ettiniz peki şimdi ne olacak?

Başladınız firma araştırmalarına, arkadaşlarınızdan referans istiyorsunuz, forumları inceliyorsunuz vb. Sonra şirketlerle toplantı ayarlıyorsunuz ve ihtiyacınızı  anlatıyorsunuz.

Farklı eğitim platformu kullanmış bir eğitimci olarak şunu tavsiye edebilirim:  eğitim platformunu hangi firmalar kullanıyor?  ağırlıklı olarak eğitim kurumu ünv. vb. ise  onların ihtiyaçlarına dönük çözümleri sunuyorlar. Ancak ben ticari bir kurumda çalıştığım  için ihtiyaçlarıma  net cevap verilmesini, eğitim kurumu gibi değil de, ticari ihtiyaçlarım olduğunu anlamalarını isterim;  ve bunun sistemi kullanmanızı zorlaştıracak yapıda bir sistem olmadığını öğrenmenizi tavsiye ederim. Görsel, sayfa yapısı vb. önemli ancak önemli olan satış sonrası sizlerle ilgilenmeleri. Revize istediğinizde  biz yapamayız dememesi.

Gerçi şu an çalıştığımız  firma, revize sırasında maddiyatın önemli olmadığını, önemli olanın ihtiyaç görülmesi vb. demesine rağmen, bir talep olduğunda bu güncelleştirme yapılamamaktadır diye dönmesi de kötü.  Bu yüzden firma seçim sürecine çok dikkatli bir şekilde hazırlanın...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

iletişimde Alanlar

Oryantasyon eğitimi sonrasında doldurulabilecek form örneği